Ahad, September 6

PeRgI Yg TiDaK AkAn KeMbALi


Semalam ari Sabtu 2009, aku dapat msg dari adikku yang mengatakan okien dan ibunya mati.. ibuku terjumpa dirinya yang mati di garaj kereta, sebelum itu mereka sedang ayik memakan sesuatu.. ibuku kata mungkin die termakan tikus beracun @ tupai.. tupai mmg x leh menjadi makanan kucing kerana mungkin x match kot.. adoi.. sedih aku.. aku dala sayang kat okien 2.. manja.. bijak.. pandai amik hati.. suke tengok tv.. susah nak jumpe kucing cam2.. alahai si okien.. paling last aku mendukung dirinya pada isnin lepas.. manja betul die pada hari tersebut.. patutla.. x disangka2.. kemanjaan yang ditunjukkan merupakan kali yang terakhir aku bersama dirinya..

Tatkala menulis post kali ini, air mata laju mengalir tanpa ku sedari.. alahai..alahai.. dulu x dela aku sentimental sangat camni.. wawawa.. sejak bile tah aku menyanyangi makhluk bernama kucing.. dulu mmg x suke sgt2.. tp.. tahla bile lak tersuka memelihara haiwan tersebut..huhu.. sedihnya.. terasa sgt2 kehilangannya.. aku berdoa smga sepanjang hidupnya xde la benda yang aku buat padanya, sehingga die berdoa tah hape2 untuk diriku.. cam terpukul die ke.. @ ape2 jela.. manelah tau di akhirat nanti dia akn dtg tolong di hari perhitungan tatkala aku pernah memelihara dan memberi makan padanya.. mudah2an begitu..ameen.. kucing pun makhluk allah juga kan..

2 ulasan:

  1. hisk..hisk..sayu bce kalini wpun ade terselit ayat poyo..takziah aishah..mg okien dan ibunya tenang di sana..:(

    BalasPadam
  2. huhu..tq syura..sob..sob..sob..sedih lg nih..

    BalasPadam